UYUMSUZ BİR ZİHNİN NOT DEFTERİ #KİTAP

"Uzaktan bakmayın bana. Yakınlaşın, ama çok değil. Çok yakın olunca bütün hislerimi anlatıyorum. Beynimdeki on binleri tek tek sıralamaya başlıyorum. Çok yakın olursanız bunalırsınız. Çok yakın olmayın ama uzak da durmayın. Belli bir matematik ölçüsü yok. Mühendis değilim, öyle olsam soyut düşüncelerimin arasındaki mesafeyi ölçüp size tam bir uzaklık verebilirdim."

Achilles Valentin'in ikinci kitabı Uyumsuz Bir Zihnin Not Defteri Sola Yayınları etiketiyle raflarda.

D&R'a kadar gidemem internetten alırım diyenler buradan bir tıklama ile ulaşabilirler. 

Ben idefix'ten alıyorum canım diyenler buraya tıklayabilir.

Kitapyurdu yok mu diyenler olmaz mı, o da burada




Yorumlar

  1. Archilles, biraz önce kitabının özetini okudum bir blogger oğlumun yorumundan. Sanırım üstte işaret ettiğin o linke basıp, diğer sitelerden alarak değil, e-kitap formatı olduğunu sandığım şekliyle okumak daha kolay olacak benim için. Merak ettim doğrusu. Yazmayı seviyorum. Aynı çizgiyi yakalamış olmayı , ya da yaklaşmakta olduğumu görmeyi istiyorum sanırım. Kalemin daim olsun.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim yorumunuz için. Umarım yazılarınızı okuma şansı yakalayabilirim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder